محل لوگو

دانلود جزوه خلاصه کتاب تجارت الکترونیک ۲ پیام نور بر اساس کتاب مورل جی شیلدز و ترجمه دکتر پارسائیان و حنفی زاده


دانلود جزوه خلاصه کتاب تجارت الکترونیک ۲ پیام نور بر اساس کتاب مورل جی شیلدز و ترجمه دکتر پارسائیان و حنفی زاده

جزوه درس تجارت الکترونیک ۲ در قالب فایل pdf و در حجم ۶ صفحه به همراه سوالات پیشنهادی و نمونه سوالات امتحانی ادوار گذشته با پاسخ نامه کلیدی ، مناسب برای دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی پیام نور

نکات کلیدی و پر تکرار فصول مختلف کتاب در قالب فایل pdf (بر اساس کتاب مورل جی شیلدز و ترجمه دکتر پارسائیان و حنفی زاده )

دو نوبت آزمون جامع و تکمیلی با پاسخ نامه کلیدی 

قسمتی از خلاصه کتاب

کمیته راهبری به نمایندگی از واحدهای اصلی سازمان باید این اطمینان را بدهد که هدف های پروژه مورد توجه خاص سازمان است . در پیاده سازی سریع هسته اصلی باید بافاصله پس از آغاز پروژه نرم افزار خریداری شده را در دسترس داشته باشد . اعضای هسته اصلی سازمان و کاربران کلیدی معمواً کاس های درس مربوط به کاربران نهایی را اداره می کنند . اغلب مطالب آموزشی هسته اصلی درباره ویژگی های عمومی نرم افزار است . گاهی نخستین نسخه نرم افزار را مخزن تیم می نامند . مخزن تیم وسیله ای است که تیم می تواند با سیستم بازی کند و مطالبی را بیاموزد . تیم با استفاده از مخزن می کوشد در مورد سیستم چیزهای جدیدی کشف و آزمون کند. در پایان پروژه اغلب اعضای تیم به پست های جدید گمارده خواهند شد . برنامه نویسان نباید جدول های سازماندهی ) سیستم آرایی( را تنظیم نمایند . آخرین نقشی را کارکنان واحد فناوری انجام می دهند و ایفای این نقش نیاز به دانشی گسترده در مورد سیستم قدیمی و ابزارهای فنی موجود دارد برنامه نویسی است . در بحث ایجاد ارتباط متقابل بوسیله سیستمهای الکترونیکی، یکپارچگی مرجع در صورت به روز رسانی پایگاه داده ها به صورت مستقیم توسط برنامه نویس از بین خواهد رفت . مسئول انتقال ، مسئول نگهداری انواع مختلف نرم افزار مانند مخزن - آزمئن و اطمینان از کیفیت است که تیم مجری پروژه به آنها نیاز دارد . مسئولیت مسئول پایگاه داده ها این است تا اطمینان بدهد که اندازه یا بزرگی پایگاه های داده ها مناسب است و آنها به گونه ای تنظیم شده اند که می توانند به محیط توسعه را مورد پشتیبانی قرار دهند . همچنین باید توجه خود را معطوف جنبه های عملکردی پایگاه داده ها بنماید . از دیدگاه کلی مفهوم روش شناسی عبارت است از یک روش استاندارد برای انجام کارهای مشخص، یا یک رویه معمولی در مورد یک فرآیند خاص سازمان . یکی از نخستین کارهایی که مدیر پروژه باید انجام دهد تصمیم گیری درباره روش شناسی است .


مبلغ قابل پرداخت 11,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 958

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما